Hvordan kan jeg indsende en klage til EXIT Toys?
I vores EXIT Service Portal kan du administrere alt angående din ordre. Du kan se hvilke EXIT produkter, du har købt, registrere en returforsendelse og også nemt indsende en klage. Vores kundeservice giver dig besked om den videre behandling af din klage inden for 48 timer. Læs mere om at indsende en klage her.
Hvordan kan jeg registrere en returforsendelse hos EXIT Toys?
I vores EXIT Service Portal kan du administrere alt angående din ordre. Du kan se hvilke EXIT produkter, du har købt, registrere en returforsendelse og også nemt indgive en klage. Vores kundeservice giver dig besked om den videre behandling af din returforsendelse inden for 48 timer. Læs mere om registrering af en returforsendelse her.
Bliver der opkrævet returgebyrer?
Returomkostningerne for pakkeforsendelser er 85,00 kr og for palleforsendelser 165,00 kr. Det vil afhænge af størrelsen og vægten af returforsendelsen. Hos EXIT Toys gør vi gerne en indsats, når det kommer til et bedre miljø. Et af vores bæredygtighedsmål er derfor at sikre, at al EXIT-produkttransport holdes på et minimum. Ved at opkræve betaling for returnering håber vi at reducere antallet af returneringer. På den måde yder vi i fællesskab et positivt bidrag til miljøet.
Hvad er garantiperioderne for dine produkter?
Produktspecifikationerne på vores websted angiver garantiperioderne for vores produkter. Disse er forskellige alt efter produkt og eventuelle produktdele.
Hvis et produkt ikke lever op til dine forventninger, og du vil returnere det, kan du gøre det op til 21 dage efter købet. Du finder flere oplysninger om returnering i vores returpolitik.
Kan jeg se produkterne fra EXIT Toys i et showroom?
Vi har desværre ikke et showroom eller en fysisk placering. På vores hjemmeside har vi et omfattende udvalg af billeder, videoer, produktspecifikationer og tekster, som giver dig et rigtig godt billede af vores udendørslegetøj. Har du alligevel et spørgsmål? Så tjek vores ofte stillede spørgsmål med svar (FAQ), eller kontakt vores kundeservice for yderligere vejledning.
Mit produkt er beskadiget, hvad skal jeg gøre?
Blev din pakke beskadiget under forsendelsen, eller er defekten omfattet af garantiperioden? Så skal du indsende en anmodning om service og garanti i vores EXIT Service Portal. På den måde har vi med det samme alle de nødvendige oplysninger ved hånden, så vi kan hjælpe dig ordentligt.
Blev din pakke beskadiget uden for garantiperioden? I vores EXIT Service Portal kan du nemt finde nye reservedele til dit produkt. Disse reservedele kan også findes på vores hjemmeside, på produktsiden for dit bestilte produkt eller på vores praktiske reservedelsside. Du kan nemt selv bestille reservedelene fra vores hjemmeside, så dit udendørslegetøj bliver som nyt igen på ingen tid.
Min ordre er ikke komplet, hvad skal jeg gøre?
Det kan ske, at din ordre består af flere pakker, og at fragtfirmaet ikke leverer dem alle på samme tid. Du kan følge din ordre i EXIT Service Portal. På den måde kan du nemt se, om der stadig er pakker på vej.
Er alle pakker blevet leveret til dig ifølge sporingsværktøjet track & trace, men mangler du stadig dele af dit udendørslegetøj? Så skal du indsende en anmodning om service og garanti i EXIT Service Portal, så sørger vi for, at de manglende dele bliver leveret til dig så hurtigt som muligt.
Jeg ønsker vejledning eller har et spørgsmål om et produkt, hvor går jeg hen med det?